Denssan

Skrivtorka!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ja jag vet att det var många dagar sedan jag skrev sist, det har helt enektl inte blivit av. Jag vet inte rikigt vad jag ska skriva om, något förslag?? =)

Denna veckan har/ kommer jag få fullt upp. Har mycket på jobb, allt måste fixas innan jag går på min 2 veckors semester, härligt! Imorgon är det fullproppat med saker! jobb till 16, då kommer Emelie, Andy och Theres hit. Vi ska köra till Maxi och fixa allt inför vårt julfirande nere på KU. Väl färdiga på Maxi ska vi till kryptan och fixa med mat, dukning och en hel del annat.. Skoj ska det bli.. =).. Julklapparna är fixade till kvällen och jag tror att vi kommer att få en underbar kväll.. =)




Igår var jag och tittade på min gudson/prins Vince som lussade för första gången på dagis. Jag kan ärligt säga att tårarna inte var långt ifårn, han är världens sötaste pojke! Mosters ögonsten! Helt plötsligt hörde man bara "Moster" och där står han helt överlycklig och bara vinkar till mig, blir man annat än rörd??
Sen har vi världens sötaste prinsessa, hon var så söt som Lucia i kyrkan i söndags, helt underbart söt! Jag kommer att lägga upp bilder sen så komemr ni att förstå när jag säger att jag är moster till världens sötaste små troll! Jag älskar er dunder mycket!



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: