Denssan

Nu har jag börjat shoppa igen!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ja nu har jag satt igång igen, det där shoppingbegäret.. Jag har börjat shoppa sattan, men jag tycker om det.=)
Denna veckan har det blivit 2 kjolar på tradera, en klänning, koftan på Shock sen igår beställde jag ytterligare saker på shock, kunde inte låta bli.. =) Nu ska jag försöka låta bli att shoppa med till mig själv, behöver pengarna till julklappar och Marcus present.. =)

Idag ska vi ha pyssel på KU, skojigt! Jag längtar tills ikväll, då kan man bli som ett barn på nytt, underbart.. =)

Imorgon är det torsdag och det går emot helg, skönt! fast först ska jag ut och äta med Cardinetts imorgon, tror att det kommer att bli lika trevligt som vanligt. Ska fixa bort på Elyseé, mums.. =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: