Denssan

Nu får jag ta mig tid att skriva..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag orkade inte skriva igår, eller jag hade helt enkelt inte tid. Dagen bara sprang iväg med pappersarbete och träning.
Helgen var som vanligt helt perfekt, förutom min huvudvärk i lördags som förhindrade mig att gå ut till Streetarena. Som tur var så körde min älskling i lördags så han åkte med mig hem, världens underbaraste <3
Söndagen spenderades med älskling, svärmor och Malin, Brian och lilla Lo inne i malmö. Shoppade världens snyggaste kofta på Shock, ska se om jag hittar en bild, sen blev det en hårblomma, jag älskar hårblommor!
Gick fram och tillbaka längst gågatan och hade super mysigt! Det blev varmchocklad och några julblommor med, jag älskar hyacinter!

Gårdagen hade jag fullt upp på jobb, skoj..=).. Sen direkt efter blev det träning, tränade gäddhänget..=).. Hem, älskling lagade mat och sen såg vi Flickan som lekte med elden. Riktigt bra nu längtar jag till nr 3, hoppas jag får se den snart..=)

Idag blir det träning sen är det tv resten av kvällen, skönt!

Skulle gå på julspelet i kyrkan idag tillsammans med syster och mina små troll <3 Men Alice tyckte inte alls om det så hon fick följa med moster in på jobb, det tyckte hon om..=).. Så hon har lekt med mina saker på skrivbordet och myst, helt underbar! Sen kom Vince och Lollo och hämtade henne, men då ville Vince inte gå, sötnos! Han får komma till moster en annan dag <3 <3 <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: