Denssan

Njuter av ledigheten!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har inte haft tid att skriva. Inte ork för den delen heller. Just nu har jag semester och jag njuter till 100%, sitter enbart vid datorn vid nödfall.

Jag har haft en underbart bra jul med nära och kära. Fick fina klappar, fick en ny mobil av min älskling, han är verkligen bäst!

Nu är det snart dags för att fira in det nya året och det ska jag göra tillsammans med älsklingen och hans familj, Jenny, mormor & morfar och några till, ska bli skoj..=).. Så det blir lugnt och skönt, god mat och härligt sällskap, precis så som man ska ha det enligt mig..=)

Nej nu orkar jag inte sitta här, ska njuta av ledigheten!


/Denise

Kommentarer

  • Eraze säger:

    Gott nytt år på dig gumman =) Och man SKA verkligen njuta av ledigheten, gör du rätt i

    2009-12-29 | 20:37:47

Kommentera inlägget här: