Denssan

Livet bara springer iväg

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Hur kan det egentligen redan vara torsdag?? Ibland känns det som att mitt liv bara springer iväg. Jag hinner inte med någonting! Även om det alltid känns lika underbart när väl fredagen kommer men det går kanske lite väl för fort! Men men man kan inte göra så mycket av det mer än att njuta av det livet man har och göra det bästa man kan av sitt liv och just nu är mitt liv på topp, jag rent ut sagt älskar mitt liv! =)

Nu är resan bokad! Känns helt fantastiskt! Mina föräldrar ska också med! Det känns helt underbart att få uppleva detta med dem för första gången. Ja det är inte första gången Marcus och pappa är i USA med det är första gången för mig och mamma. Jag hoppas att månaderna går fort och att det snart är den 24 mars, åhh jag längtar! Jag har även insett att jag kommer bokstavligen att shoppa ihjäl mig =) Jag ska shoppa miljoner med klänningar, hårblommor, bikinis och allt som jag älskar..=)

Imorgon är det fredag och för första gången på länge har vi inget alls bokat i helgen, känns rikitgt skönt! Jag vill ha en lugn helg! Ska i alla fall ut och shoppa julklappar och födelsedagspresent på lördag. Älskling fyller år om en vecka och jag vet precis vad jag ska köpa.. =).. ska nog fixa de sista julklapparna med, skönt..=)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: