Denssan

Snart är 2010 här..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Pratade med älski för en stund sedan. Nu är det bestämt att mina söta föräldrar ska med oss till USA.. =).. Jag hoppas att de kommande månaderna går fort!
Fast först är det julledighet för mig, ska vara ledig i 2 veckor, underbart! Då ska jag kanske försöka mig på att baka, måste fixa julklappar, fira min älskling och mysa med min familj! Efter nyår ska jag och älski till Stockholm, skojigt..=)

Sen den 12 januari är det dags för mina nya tattoos, spännande! Jag vet att det kommer göra svin ont, men vill man vara fin så får man lida pin.. =)
Månaden efter dvs i februari ska älski och jag till Lindköping och där ska han göra färdigt sin tattoo som han gjorde för flera år sedan, det är på tiden att den blir färdig..=)
 
Så vi har en del som vi ska göra innan det är dags för USA. Jag tror att 2010 kommer att bli ett super år..=)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: