Denssan

Usch och bläää för måndagar!!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har som vanligt haft en underbar helg! =)

Fredagen spenderades hemma hos världens bästa svärföräldrar <3 Värdlens bästa föräldrar och vänner var också med <3 Vi år kräftor, sjöng och hade myspysigt! Sen när klockan närmade sig 1 så satt jag nästan och somnade i stolen, dags att åka hem!

Lördagen åkte jag och älski på bilträff, trevligt.. =).. Träfafde Skratch med flera. Kunde tyvärr inte stanna för länge eftersom vi hade SHira med oss och det var grymt varmt ute! Så efter ett antal timmar tog vi oss ner till standen och Shira fick simma ordentligt för första gången, riktigt duktig var hon <3
Sen var det hem och vila inför kvällen. Åkte hem till Rickard, drack sprit och hade underbart trevligt. Vilka härliga människor där var!
Sen blev det en svnäg till Lyktan och skaka på de lurviga.. ;)
Tack alla för en underbar helg!

Söndagen skulle jag helst av allt vilja spendara i sängen, men icke! Det var jobb på auktionen som gällde, var där kl 10 och åkte hem kl 17, helt slut! Hyrde film och köpte sushi med älski! Somnade gottigt på soffan vid lite över 8, härligt.. =)


Lite bilder ifrån min träning med Shira i torsdags.. =)




/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: