Denssan

Stolt moster!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag är jag grymt stolt över att jaga moster, eller det är jag iofs alltid.. =)
Min underbara söta gudsom/systerson Vince ringde mig i morse och sa glatt "Mutter jag har sovit utan blöja i natt utan att kissa i sängen". Hur glad blir man inte då! Sen när han gett ifrån sig luren till min syster så hör man i bakgrunden "love you mutter" Åhh jag blir helt tårögd!

Jag har haft en mycket bra helg.. =)
Fredagen hade jag partaj hemam hos mig, underbart trevligt var det! En hel del tjejsnack blev det (jag förstår inte hur Marcus stod ut) Sen blev det även Singstar, det var evigheter sedan! Det var även evigheter sedan jag partajade med min syster och det var riktigt roligt, jag har saknat min syster! Kajsa, Therese och Linda var också hos mig, underbara töser! Sen såklart min underbara JennyPenny <3 Sen blev det Lyktans tält, skojigt!

Lördagen spenderade jag med mina älsklingsbarn Vince och Alice <3 Jag vann en spindelmannen till Vince, Lisa Simpson till Alice och en boll som blinkar till båda två =). Sen blev det lite shopping till mig själv med, härligt.. =).. Det var en underbart bra dag men mina sötnosar, mosters små hjärtan <3 <3 <3

på kvällen blev vi hembjudna till Ekan, åt god mat och snackade en hel del skit.. =).. Det var trevligt trevligt.. Jag orkade inte gå ut på kvällen, behövde vila mig inför tävlingen på söndag.Marcus gick ut med min syster m.f medans jag åkte hem till Jenny och Nicklas och störde dem mitt i en film.. Förlåt! Men jag la mig snabbt i sängen, trött och sliten! Marcus kom hem lite över 12, mitt hjärta <3
Shira kunde inte alls komma till ro under natten och höll på att gå fram och tillbaka och väcka alla hela tiden! Jag vet inte alls vad det var med henne!



Gick upp vid halv 9 i söndags, nervös inför kommande tävlig. Shira var trött efter natten och ja jag var beredd på att det skulle gå åt h*lvete! Det var precis vad det gjorde. Shira gäspa precis innan vi skulle in i ringen och sen ville hon inte göra ett skit! Så efter halva banan insåg jag att det inte var lönt, så jag tackade för mig och lämnade banan, jäkla hund! Jag var så jädrans förbannad på henne! Hon som kan vara så jäkla grym visade sin sämsta sida! Just i det ögonblicket så skulle jag kunna sälja henne för en tia på Blocket!
Men jag får väl inse att jag aldrig kommer kunna tävla med Shira, hon tycker inte om det, hon är nöjd bara hon får vara med! Men hon är mattes hjärta i alla fall <3 <3 <3


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: