Denssan

Finns det något finare än vi??

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3


Du är mitt liv! Älskar dig mest <3





Igår hade vi avslutning på vår Rallykurs, så roligt det har varit! vi har haft perfekt väder alla dager förutom igår efter vår fika. Men vi fick i alla fall gjort allt och alla hann gå banan innan hela himlen öppnade sig! Tavk alla kursrae för en super trevlig kurs! Jag hoppas på återseende den 31:e ;)
Nu på torsdag är det dags för Valp, skojigt! Man kommer att bli helt sjuk och bara vilja ha alla valpaR! vi ska ha en nakenvalp, åhh, jag kommer att sno med den hem.. ;)..


Idag ska jag hem till Annika och planera inför kursstarten sen ska jag bara hem till älski och mysa <3
Imorgon är det planka planerat med mina två snäckor Jenny och PatC. Trevligt! Vi har mycket att prata om.. =)

Förresten min helg på A-Bombers var helt underbar! Jag längtar som sattan tills nästa år!!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: