Denssan

Äntligen lunch!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Om 20 min ska jag möta Jenny utanför mitt jobb så ska vi gå och lunch. Idag blir det Kinabuffe, mums!
Sen ska jag åter till jobb och fixa med arkivering. Inte världens roligaste men skönt när det är färdigt.

Efter jobb ska jag iväg och lämna Shira hos sina favvisar i Skegire. Jag och älskling ska ut ikväll med Nicklas och jenny (inte min Jenny). Det ska bli grymt trevligt. Blir väl god mat och en cider eller två, får ta det luncg, det är jobb imorgon.. ;)

/Denise

Kommentarer

  • Nina säger:

    Ja, det var himla tur det :)

    Jag vet inte varför jag aldrig lär mej att jag trivs i kort hår haha

    2009-08-12 | 13:13:33
    Bloggadress: http://koffinkat.blogg.se/
  • Linda säger:

    ja rosa är fiiint=) lite jobbig färg bara. man måste ju färga det ungefär 1gång i veckan för att de ska se snyggt ut=)

    men det lutar nog åt att det blir rosa igen faktiskt=P för vem vill se vuxen ut=P haha

    2009-08-12 | 15:45:53
    Bloggadress: http://theonlycrazymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: