Denssan

Tråkiga tisdag...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Tisdags tisdag tisdag, vilken tråkig dag det är! Men dagen idag är väldigt bra planerad och jag tror att dagen kommer att bli väldigt bra =) Allt tack vare Jenny, haha =)
Igår efter jobb så körde jag hem till mina föräldrar. Linda körde också dit, väldigt trevligt =) Det var ett tag sedan jag såg henne, en del att prata om. =) Det var riktigt trevligt och mamma hade lagat god mat, perfekt =)
Jag hade även Rallylydnad och vad kan jag säga mer än att jag tycker att det är grymt skoj! Gick ett varv med Shira på banan och jäkel vad hon tyckte att det var roligt, man såg på hela henne hur skoj det var, det är när hon är på det humöret som man tycker att träning är riktigt skoj =) Fast jag var inte där för att träna själv utan för att hålla i kursen. Eftersom jag tycker att det är nyttigt för Annika att själv "hålla" och planera en kurs så har jag överlåtit det till henne denna gången. Jag tror bara att det kan vara bra för henne, man lär sig mycket utav det. Så jag är mest bara där för att hjälpa till, men det är roligt =)
Sen åkte jag och hämtade Jenny och vi åkte till City Gross. Behövde shoppa lite mat, måste fylla på kylskåpet då och då =)
Sen blev det raka vägen hem till Jenny, tittade på Cityakuten, alltid lika bra. =) Sen somnade vi som stockar. Men jag kan inte riktigt sova ordentligt. Jag vaknar flera gånger enbart för att kolla min mobil efter sms. Igår var en grymt jobbig dag, jag hade jobbiga tankar! Jag jatar verkligen när jag får dessa tankar, hela jag går ner mig och allt känns bara skit. Men idag känns allt mycket bättre, efter mina söta sms ifrån mitt hjärta! Tack älskling!

Jag bara hoppas på att klockan går snabbt idag, jag vill inte vara på jobb idag, jag orkar inte. Men jag måste. Pratade precis med Jenny, hon har fått nackspärr. Tycker grymt mycket synd om henne! Hoppas att du klarar av dagen i alla fall, annars får du ringa snäckan!
Efter jobb blir det antagligen långrunda, sen förhoppningsvis Bio, det beror lite på hur Jenny mår i eftermiddag, men det hade varit skoj att komma iväg på bio och släppa alla tankar och bara sitta och titta.. =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: