Denssan

Underbart härlig kväll igår..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

I natt sov jag helt själv och ärligt så minns jag inte när jag gjorde det senast. Inte ens Shira var hemma eftersom hon stannde hos Jenny. Det var ensamt, mycket ensamt! Jag hatar verkligen att sova själv, jag vill ha min Marcus intill mig och känna hans värme. Men jag får vänta i 8 dagar till, känns som evigheter! Han ringde igår innan de skulle ta bilen till Las Vegas, helt underbart att höra has röst, var en vecka sedan sist. Men denna veckan som återstår är den jobbigaste, nu vill jag bara att han ska komma hem till mig, jag vill ha honom här nu! Men den som väntar på något gott.. ;)

Annars hade jag en härlig kväll på KU igår. Där var en hel del politiker och de ifrån kyrkogården som skulle se ett tv:program så jag och mina ungdomar fick roa oss på annat sätt.. =).. Det var bara "de gamla" KU:arna som var där. Vi hann med en omgång Skipo och en hel del snack om allt möjligt. Eller nja det var mest om ett ämne men det håller vi för oss själva, haha.. =) Sen blev vi bjudna (eller mutade) med smörgåstårta så vi gick upp i salen och fortsatte vårt härliga prat där.. =).. Sedan ner i kryptan igen, där stängde vi in oss i datorrummet och sattan vad vi skrattade. Jag vet egentligen inte åt vad men grymt roligt var det i alla fall. Jag kan inte säga annat än att jag verkligen tycker om mina KU:are, de är helt underbara. Fy för vad jag kommer att sakna er den dagen jag slutar där nere. Ni har helt enkelt ingen val utan ni måste komma och hälsa på mig då och då, lova =)

Idag är det skärtorsdag vilket innebär att man får gå hem tidigare idag och att man är långledig, härligt eller vad! Ska hjälpa Jenny med att packa idag och tömma hennes lägenhet. Sen blir det nog sängen tidigt. Imorgon ska vi antagligen hem till Mats och Monica ska ringde till dem idag. Sen blir det utgång. Lördag hem till mina underbara föräldrar och äta sen utgång igen, haha. Ja det gäller att passa på ;)

Dags att fixa det sista med avstämningen! =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: