Denssan

Helgen har varit helt jäkla underbar!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag hann faktiskt inte att skriva igår, dagen bara sprang iväg! Det gjorde helgen med, men jag har verkligen haft en underbar helg!
I fredags var det grillning hemma hos mina söta svärföräldrar, min söta syster med familj var också där och Malin och Brian. Det blev supder god mat, trevligt sällskap och spel, kan det bli mycket bättre?? Det var ett väldigt roligt spel även om inte alla förstod (behöver inte nämna namn) men om det var pga spriten eller ej det går att diskutera.. ;)
Det blev inte så sent för jag var helt slut, vilket jag ofta är när det är fredag, man har ju jobbat och slitit hela veckan, haha.. =)
I lördags vaknade både jag och älskl kl 06.20, hur roligt är det? Men men lyckades somna om efter en stund men gick sedan upp vid halv 8. Det var ju mosters lilla prins födelsedag.. =).. Moster hade lovat att åka karuseller.. =).. Så kl 9 körde jag, älski och Vince in till Folkets Park. Där var även barnloppis så Vince hittade en billig pistol.. =). tyvärr så öppnade inte karusellerna från kl 12, så vi tog en runda till Mc Donalds också, Vince fick sitt Happy Meal och en ballong. Sedan bar det av till karusellerna. Marcus fick åka han också och han fick även busa i klätterställningen, så sött! Det blev en hel del karuseller och Vince blev några gussedjur och bollar rikare.. =).. Lite glass hann vi också med, sen somnade mitt lilla hjärta som en stock i bilen, jag tror att han var riktigt nöj över vår mysiga dag!




Vi lämnade Vince vid 2 tiden, sen bar det hem och sminka sig och ta på sig snygga kläder inför kvällen.. =).. Det blev en jeanskjol (givetvis med hög midja) och mitt nyinköpta prickiga linne och en stor svart blomma i håret. På med ett par vita pumps sedan var man klädd inför cruisingen och kvällen.. =).. Åkte till Mobilia där vi alla skulle träffas först. Sedan körde vi vår cruising, det känsn verkligen att sommaren är på g när man tar ut raggarbilarna.. =).. Jenny, Danne och Rickard åkte med mig och älski i Oldsmobilen. Det var en mycket trevlig cruising med trevligt sällskap och god dricka.. =)
Vi lämnade bilen i Rickards garage sen bar det av till förfest. Som tur är så hittade vi en kundvagn på vägen hem till Rickard, så vi slapp att bära all vår tunga packning.. =).. Hur bra tajming är inte det?? =)
Det var en supderduper trevlig förfest hos Rickard och det blev en hel del alkohol.. =). efter det så bar det av till Streetarna där vi dansade sattan (som vanligt) och jag hade verkligen en super trevlig kväll.. Ja hela min lördag var lyckad! Tack alla mina underbaringar som förgyllt min helg!!









I söndags fick jag gå upp redan kl 9 (inte så roligt när man är hemma lite över 3 och somnar vid 4 tiden) Sedan bar det av till Auktionen, dags att stå i kiosken. Men det är iofs alltid trevligt även om det började lite jobbigt i söndags så blev det lyckat framåt dagen.. =).. Köpte jordgubbar, mums! Sen somnade jag tidigt på kvällen, helt slut!!


Igår var det måndag.. Alltid lika roligt (eller noooot). Men jag hade en myskväll med älski och det var inte helt fel.. =).. Åt taccos och tittade tv, I love!!
Idag är det däremot ingen rolig dag, jag får inte äta på hela dagen!! Ska undersöka mina tarmar imorgon, hur roligt är det? Men jag måste verkligen, kan inte ha det så här som jag har det. Måste veta om det är något fel eller om det "bara" är stressmage. Så bara flytande för mig idag, vilket är typsikt eftersom just idag bjuder de på lunch på jobb, men nää Denise får sitta här i sin ensamhet och dricka sin juice!! =/

/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: