Denssan

Underbar morgon och dag

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Dagen idag har varit lika underbar som igår.. =). Fast denna dagen började på ett väldigt bra sätt.. =)
Jag får börja med att förklara vad vi gjorde igår:
 Det var ju onsdag vilket är Ku-kväll. Först träffade jag Lotta och vi gick ner till stan för att köpa present till Stefan. Vi hittade grymt fina saker på MQ. sen gick vi till Ku och samlade ihop ett gäng som gick hem till Stefan. Man såg på han att han blev lite rörd och tyckte om att vi kom. det bästa av allt var att kläderna vi köpt passade och man såg hur riktigt glad han blev.. =).
Sen gick vi tillbaka och på Stefan "order" så skulle vi köpa mycket godis och det gjorde vi =) Det blev 3 kilo blandgodis, ostbågar, popcorn och chips. Fy för vad man åt! Som vanligt blev det Skip-Bo och en massa massa snack, alltid lika underbart att vara nere på Ku med mina sötnosar ;)
Så när jag vaknade i morse så kände jag mig stor som en boll! Jag tog på mig kläder och tog Shira, det blev en långpromenad i 1 timme i väldigt rask takt, helt underbart =) Detta måste jag göra fler gånger. Kände mig helnöjd och riktigt duktig =)
Nu har jag precis lunchat med min prinsessa, en sallad på Istanbul. De har ju 40% billigare mat nu till slutet av april, billigt och bra. =). Ska hem till mamma efter jobb och prata igenom om nnu när det är dags att starta eget, grymt skoj! Ännu roligare är det att folk redan har anmält sig =) Jag känner på mig att detta kommer att bli lyckat ! =)

Ska köra hem till min älskling sen, sov ensam i natt inte en chans att jag gör det i natt igen =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: