Denssan

Solen skiner och livet är underbart!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag känns livet helt underbart.. =).. Jag överlevde dagen igår, jag klarade av den jäkla undersökningen. Jag måste säga att jag är grymt stolt över mig själva som lyckades få ner det jäkla skitet. Det är det äckligaste jag drukit i hela mitt liv och 4 liter skulle jag få ner! Men ger man sig bara fan för det så går allt.. =)
Tur var det att jag fick så mycket lugnande annars vet jag inte om jag hade klarat det. Ont som sattan när de stod och tryckte på min mage, tur att det inte kändes när de tog prover ifrån tarmen, men jag såg allting på en skärm, ganska häftigt faktiskt.. =).. Sen lyckades jag nog att somna innan det var över för efter ca 30 min vaknade jag upp på uppvaket och kände mig helt borta! En snäll sköterska kom fram till mig ocg frågade om jag ville ha något att äta, ja tack! Hade ju inte ätit på 1,5 dygn, hungrig som sattan! Fick två mackor och ett glad juice.. =).. Som tur är så satt min underbara mamma utanför och väntade på mig, det kändes som att jag supit 3 dagar i rad, var helt bort. Min söta mamma hade köpt ett armband till mig, hon är världens bästa <3
Jag åkte med mamma hem en sväng till syster och sedan till Klagstorp för att hämta lillebror. Sedan var det dags för fika på Systra och Bönor. Min underbara svärmor kom också dit.. =).. Åt plättor, tyvärr kunde jag inte äta upp allt, min mage var inte så bra.. =).. Efter det blev det shopping och jag hittade de jag letat efter i evigeheter! Ett par svarta skjorts med hög midja, I´m in love!! Sen fick jag även en bikini av mammis.. =).. Det blev även en body och en klänning, kunde inte låta bli.. =).. Tack för en underbar dag igår sötnosar! 
 Sedan bar det av hem och jag städade lite innan det var dags för KU. Alltid trevligt och jag fick en inbjudan till Martins student, klart att the mother kommer ;)
Älsklingen kom ner precis innan jag skulle stänga, så jag behövde inte gå hem själv, tack mitt hjärta!
Sedan blev det tv:n och jag tror att jag somnade snabbt, helt slut i hela kroppen! Skönt att dagen var över!

Idag är det Valborg och det är  cruising som gäller, härligt.. =).. Ska först jobba ett par timmar till... =)
Igår anmälde jag mig och Shira och Jenny och Myran till viltspår på lördag, det ska bli grymt skoj! jag har aldrig testat men nu har jag fått tummarna ur, fan vad roligt det ska bli!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: