Denssan

Överlycklig =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Underbaraste härliga fredag idag! Solen skiner, fåglarna kvittrar och bara några timmar kvar på jobb, härligt!
Det bästa av allt är att igår ringde min älskling! Jag blev helt överlycklig, det pirrade i hela kroppen. Jag har verkligen saknat hans underbara röst, världens vackraste röst! När han ruingde så stod han mitt i Hollywood och tittade upp emot skylten, jag blev inte alls avis ;) Varmt väder och han lät glad och lycklig. Jag kan inte förklara känslan av att höra hans röst och veta att han är tusentals mil ifrån mig. Men idag är det exakt 2 veckor kvar, jag längtar! Det känns iofs ganska skönt att ha någon att längta så mycket efter. När han väl kommer hem så kommer jag låsa in honom med mig i lägenheten och pussa honom sönder och samman, åhh saknar hans underbara pussar!

Igår blev det IKEA efter jobb, det blev lite inhandlat i alla fall, även om vi inte hittade någon bra och billig soffa, men det löser sig på annat sätt =)
När vi kom hem var vi båda två helt slut, kastade oss i soffan och tittade på tv. Sen sov vi båda gottigt innan Lyxfällan var slut. Förresten hur kan man sätta sig i en sån situation som de hade gjort på Lyxfällan igår? Hur kan man bara skita i att betala vissa räkningar för att spendera pengarna på annat skit? Hur mycket tänker man på framtiden då? Det fattar väl vem som helst att det fungerar inte i längden utan blir bara värre och värre. Jag kan inte förstå mig på dessa människor. Inget sparande och tredje barnet på väg, hallå använd hjärnan!! Till och med jag som är en shoppoholic tänker på framtiden och sparar mella 1000-2000 kr i månaden. Man vet ju aldrig när man behöver använda dem. För min del så kan Shira skada sig och vetrinären är inte billig. Man måste använda den lilla hjärnan man har! Men jag hoppas att de får sig en tankeställare.

Idag är det party som gällerm härligt =) Direkt efter jobb ska jag och Jenny gå en långpromenad med Shira. Sen ska jag städa snabbt, fixa till mig och så ska vi träffa Bettan kl 19 på Istanbul. Något gott att äta sen hem till mig, sjunga sing star och kanske spela något roligt spel. Tim skulle också titta förbi, trevligt. =) Sen blir det nog en sväng ner till Lyktan, när och bra =)
Imorgon blir det också partaj, riktigt skoj!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: