Denssan

Nu är det helt och håller slut med den där klubben..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Så, från och med idag så tänker jag inte göra ett skit mer för TBK. Tyvärr så tänker jag inte slutföra den kursen som jag och Annika har startat eftersom jag tydligen inte längre räknas som instruktör på klubben. Jag tänker inte ställa upp mer och tyvärr så drabbar detta mina kursare. Men som tur är så förstår Annika mig helt och hållet och hon kommer att hålla färdigt kursen. Det är inte klokt så mycket som kan hända under en kort tid. Som jag sagt innan så kan jag inte förstå att bara några få människor kan förändra så mycket på så kort tid. Tyvärr har de inte gjort det till de bättre utan bara tvärtom, det finns ju snart inga instruktörer kvar. Men men från och med nu så är det inte längre mitt problem.
Eftersom jag tycker att det är grymt skoj att hålla i kurser, speciellt Rally, valp och allmänlydnad så tänker jag sätta igång själv med detta. Grymt skoj kommer det att bli, förhoppningsvis så blir det inom loppet av 2 månader, något som låter intressant så hör av er.. =)

Imorgon kommer min älskling hem, ÄNTLIGEN!! Jag vet inte hur jag egentligen har kunnat klara mig så länge, men en sak är säker jag kommer inte att palla det en gång till. Den känslan av att inte kunna ringa eller krama om mitt hjärta på så länge känns så fruktansvärt! Jag orkar nog inte det en gång till..
Snart har halva dagen gått och om 24 timmar så kommer jag vara hemma hos min älskling och pussa i sönder honom, åhh LÄNGTAR!!!!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: