Denssan

Myspys helg med min älskling!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Fredags var nog en av de bästa dagarna i mitt liv, äntligen kom min älskling hem! Jag kunde inte koncentrera mig alls på jobbet så jag fick gå extra tidigt, jag har en underbar chef!
Jag körde rally in till Malmö och när jag var framme så kom min älskling ner och mötte mig, åhh jag sprang in i hans famn och bara njöt! Åhh hans kramar och pussar är de bästa som finns!!
Fick såklart underbart fina presenter: en dickies väska, två par grymt snygga märkestjöjor (knall rosa så klart) och en hel del Viktoria secret trosor, han vet verkligen vad jag tycker om min älskling!
Fredagen spenderade vi tillsammans bara han och jag, myspys! Tog en sväng med Oldsmobilen men ja lyckades få batteristopp mitt inne i malmö, haha typiskt. =). Så Danne och Jenny fick komma och hjälpa oss.. =)
Somnade tidigt i fredags, skönt!
Lördagen spenderade vi först i garaget, han har verkligen saknat sin bil, haha =) Sen åkte vi hem till mina föräldrar, grillade och snackade skit. Var även en sväng hos älskling föräldrar och pratade lite. Var hemma vid halv 11 och en timme senare sov vi som stockar, underbart!
Gårdagen var vi mest i garaget. Jag fick läst lite och bara slappat. Somnade även tidigt igår, känner mig ändå trött idag. Skumt.. =/

Idag är det måndag men det känns faktiskt inte så jobbigt, jag har ju min älskling hemma =) Direkt efter jobb ska jag till frisören och fixa till utväxten sen kör jag direkt hem till mitt hjärta! Han är det underbaraste som finns, mitt allt! <3

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: