Denssan

Moster prins blir 3 år!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3



Grattis mosters hjärta på 3års dagen som är imorgon! Tänk vad tiden går fort, mosters lilla prins är redan 3 år! Var har dessa åren tagit vägen? Jag minns det som igår när din pappa ringde till mig på kvällen och sa att jag skulle bli moster. Jag trodde inte på honom, jag sa att sånt ljuger man inte om! Sen fick jag prata med din mamma, hon grät och sa att det var sant. Jag visste inte vad jag skulle göra! den natten kunde i alla fall inte jag sova, tänk att jag skulle bli moster!
Dagen efter åkte jag hem till min älskade syster men en bukett stora solrosor. Hon hade lite svårt att prata om det men jag försökte. Sen den dagen jag fick följa med och se dig första gången på ultraljudet och vi såg att det var en pojke, jag var grymt stolt!
Den dagen den 25 april 2006 när min lilla prins kom till världen är en stor dag för mig. Jag skyndade mig hem och in till Lund för att få träffa dig. Vilken känsla att få hålla dig i mina armar, det kändes inte riktigt verkligt.
Sen den dagen då jag fick bli din gudmor är en av de bästa dagarna i mitt liv. Jag var så stolt att få stå framme i kyrkan med dig i famnen. Vilken dag! Du har tagit mosters hjärta med storm. Du är den finaste pojken som finns och du är mosters lilla Rockabilly!
Din dag imorgon ska du, moster och Marcus (antagligen Jenny) till Folkets Park, åka karuseller, äta glass och godis och bara mysa! Titta på djuren ska vi också, det tycker du så mycket om!

Moster älskar dig till stjärnorna och tillbaka <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: