Denssan

Kärringasjuk??

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår såg jag sista avsnittet av Den rätta för Rosing. Jag kan inte säga så mycket annat än att för mig framstår hon som en patetisk, pantad tjej eller ska man säga kärring? Hur i helvete kan hon som är 35 år välja en lite pojkstackare på 19 år? Han får för fan inte ens köpa alkohol på Systemet och de kan inte gå ut tillsammans för han har inte åldern inne. Hon är bara pinsam och tror att hon är minst 10 år yngre än vad hon är. Hon kan knappt ens röra på läpparna så fyllda de är med silicon och skit. Men man fick i alla fakk skratta en hel del, för en sak som hon är duktig på det är att göra bort sig i tv. Pinsam kärring det är vad hon är!

Annars hade jag en bra dag igår. Var hemma hos min syster och hennes underbara familj! Busade med Vince och Alice, det är något av det bästa jag vet. Även om Vince ibland blir lite sur och säger att man inte är hans kompis, så efter en stund ligger han och myser i ens knä och håller fast en för att man ska åka hem, sötnöt! Lilla Slice har blivit så stor flicka, hon bara skrattar och skrattar. De är världens sötaste små änglar, mosters hjärta <3
Sen kom Jenny efter att hon suttit hos frisören i 4 timmar, men jäkel vad snygg hon var i håret, det var de helt klart värt. =) Det klädde dig perfekt stumpan!
Jag och Jenny åkte till Willys och köpte lite mat, sen åkte vi hem till mig. Spelade en omgång Vem vill bli miljönär (jag förlorade) sen blev det tv och sjukt god glass =)
Somnade gott vid lite efter 10, härligt. =) Sen fick jag sms av min underbara vid kl 04.20. Jag älskar att vakan till hans sms. Idag är det 16 dagar kvar tills jag kan pussa på dig mitt hjärta! Jag längtar och hoppas att dessa dagarna går snabbt! Vill ha dig här hemma vid min sida! Love you!

Idag är det onsdag igen =) Dags för KU, lika roligt som alltid..=)

/Denise

Kommentarer

  • frida säger:

    hihi, glömde att du läste min blogg :)haha!

    naw, det var ju bara sant! ;D haha jag var så sjukt rädd alltså. och dom satt verkligen med en stol mellan sig haha :O men men, får se hur det går. aaah :D ses ikväll! :D Kram

    2009-04-01 | 12:26:54
    Bloggadress: http://agro.blogg.se/
  • Mia säger:

    Håller med när de kommer till Rosing... Att någon helt ärligt skulle vilja se på skitet förstår jag inte. Dessutom hade hon väl redan valt kille i början av programet.... Varför fortsätta de då!? Men ja, kärring tycker jag är en passande förklaring

    2009-04-03 | 14:48:38
    Bloggadress: http://miasradqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: