Denssan

Välkommen till min blogg!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3


Jag vet inte riktigt var jag ska börja någonstans!
Har aldrig haft blogg innan, men nu tyckte jag att det var på tiden att börja skriva lite om mitt liv. Jag hoppas att det i alla fall finns någon där ute som tycker att det är intressant.. =)



Kan börja med att presentera mig lite.. =)
Denise heter jag och jag är en helt vanlig tös på 24 år. Är bosatt i en liten stad vid namn Trelleborg och har har jag i stort sett bott hela livet. Snart dags för en förändring kanske?



 Jag jobbar heltid på Pastorsexpeditionen i Trelleborg, vilket är ett väldigt intressant jobb.
"Att jobba med döden får en att inse meningen med livet"
De timmar jag är ledig ifrån jobb spenderar jag på Trelleborgs Brukshundklubb. Är utbildad instruktör och har precis startat upp med Rallylydnad på klubben. Har du hund och vill göra något roligt och givande, då kan jag rekommendera rally! Som du säkert insett så är jag hundägare till världens vackraste Blomsterängens Her Highness Shira. Hon är en Rhodesian Ridgeback på 4 år och hon förgyller min vardag!
Jag kan utan att tveka säga att jag har världens bästa pojkvän, min älskade Marcus! Han är mitt allt i livet, den underbaraste som finns!
Min syster är min ängel, hon är det vackraste som finns och hennes barn Vince och Alice har fångat mosters hjärta med storm <3
Min älskade familj och mina härliga vänner, utan er är jag inget!



Ja detta var lite om mig, mer lär komma. =).. Men man får ju börja någonstans, eller hur?? =)
Dags att få undan lite mer papper innan det är dags att gå på lunch. Ha en fortsatt underbar dag!

/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: