Denssan

Fredag fredag fredag

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Alltid lika skönt när fredagen kommer =) Men idag är jag så jäkla trött. Har sovit högt räknat 3 timmar inatt. Kunde inte somna igår innan älski kom hem. Jag vet inte varför, konstigt var det. Hjärtat bultade som aldrig för och jag mådde rent ut sagt skit. Sen när Marcus kom hem så var han på snackhumör, skulle bara prata och prata, Men det var mysigt, alltid lika mysigt att bara ligga där och prata om allt mellan himmel och jord. Jag vet inte hur jag har klarat mig innan jag träffade dig, men nu vet jag att jag aldrig vill vara utan dig. Jag vet inte hur länge vi låg och pratade men sen var jag över pigg. Efter att Marcus ändrat ställning i sängen minst 25 gånger så somnade han som en stock. Då blir man ännu mer irriterad på sig själv för att man inte kan somna. Sen när man precis är på väg att komma in i drömmarnas land, jo då väcker Shira en. Står hon nedanför sängen och tittar så fint på en och frågar "Får jag komma upp i sängen", ja hon frågar så fint min hund =). Man kan inte stå emot henne, så hon får komma upp och lägger sig under mitt täcke så jag får en varm och mysig fotkudde. Efter många om och men så somnar jag gott. Men har vaknat många gånger. Så idag är man lite sliten, tur att det är fredag.

Igår när jag skulle träna så insåg jag att jag inte är riktigt så frisk som jag trott. Förkylningen sitter kvar och efter att jag stått på maskinen 16 min så blev jag helt yr och illamående. Det var inte bra, så nu får jag vänta i några dagar till innan jag kan träna. Typiskt. När man väl har kommit igång så får man ha uppehåll, hur otur kan man ha? Imorgon har jag och Bettan planerat att gå i Bokskogen, 10 km. Vi får se hur vädret är sen hur min tå är. För den är inte bra sedan förra helgen. Fick världens störtsa sår på min lilltå, öppet så. Så det blöder och gör ont. Får se om jag har några bra skor som inte klämmer åt. För det hade varit skönt att komma ut och gå.

Idag blir det bara till att slappa på soffan. Ska hem till min syster och mysa med Vince och Alice, äta mat och titta på Idol, det är min fredag det. Skönt ska det bli. =)
Imorgon ska vi hem till mina föräldrar, Marcus föräldrar ska också med. Ska äta gott och spela kort. =). Ska bli mysigt.
Söndag har jag inte planerat än, hoppas på att min syster och jag åker till Ullared, det hade varit skojigt. Behöver förbereda mig lite inför julen.


/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: