Denssan

Älskar livet!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

GRATTIS GRATTIS min vackra syster på din 27-års dag!
GRATTIS GRATTIS mina underbara föräldrar på er 25-åriga bröllopsdag!


Vilken underbar helg jag har haft!

I fredags var jag hemma hos firade min söta bror. Åt god mat och bara mös. Tittade på Idol och jag kan bara säga att jag tyckte faktiskt att det var fel person som åkte ut. Det skulle helt klart ha varit Johan som åkte, jag menar han kan ju inte ta en ton rätt, bara skriker och det låter inte bra. Jag förstår inte hur han kan få så bra kritik av juryn. Hade jag fått bestämma hade han varit ute för lääänge sedan. Men jag kan tänka mig att alla små fjortisar ringer in och röstar på honom. 

I lördags hade jag och älski bestämt oss för att sova länge. Men vi vaknade 8.30 pigga och vakna. SÅ vi lå kvar en stund och mös sen gick vi upp och städade. Eller älski städade mest, fint blev där. =). Sen körde vi förbi systemet och handlade lite gottigt till kvällen. Åkte vidare till Oldbones där André satt och höll på med sin tattoo. Var där ett tag och snackade skit och åt bananmuffins (grymt goda Bettan). Sen tog jag och Bettan adjö av våra underbara pojkvänner, satte oss i bilen och körde långt ut på landet till Bettans föräldrar. Grymt fin gård, avis blev jag! Stannade på Willys och köpte godis och chips, måste ju ha lite gottigt till kvällen. =)
Sen hann man vila 2 timmar på soffan, skönt var det!
Träffade de underbara töserna kl 18 på A9 (Liza, Bettan, Emelie, Lotta, Lisa, Mimmi) Åt god mat och snackade en hel del skit. Sen bar det hem till mig, sjöng singstar (förlåt för att jag vann Mimmi) lekte lite lekar (aldrig aldrig är en bra lek man får reda på mycket) det var väldigt trevligt! Detta måste vi göra snart igen!
Det blev en tur ner till Lyktan, där är alltid lika trevligt tycker jag. Dansade och bara njöt av livet. Sen helt plötsligt så kom min älskling dit! Han hade åkt taxi från Malmö för att överraska mig! Jag blev överlycklig! Marcus jag älskar dig över allt annat! Du är mitt allt!
Hela dagen var verkligen perfekt, jag vill tacka alla! Ni är mina underbara vänner!

Igår var det Fars dag! Detta firade vi genom att åka hem till Marcus föräldrar. Mina söta föräldrar kom också dit. Jag hade köpt en massa lotter till min pappa, men han vann inte en krona. Lite tråkigt, jag hade hoppats på att få en ny bil ;). Men vi hade trevligt och åkte sedan med Malin och Brian hem. Var hemma lite över 9, helt slut!

Så nu är det måndag igen. Har faktiskt sovit ganska dåligt inatt, drömt konstigt och vaknat flera gånger. Men så fort jag vaknar och inser att min älskling ligger intill så somnar jag om igen.
Tråkigt väder som sattan är det idag! Man vill inte göra någonting. Jag skulle helst av allt vilja bädda ner mig i sängen med älski och bara ligga där hela dagen och mysa. Men han ska i alla fall sova hos mig hela veckan, så jag kan sova längre en hel vecka än vad jag brukar och tillsammans med min älskling. Kan det bli mer perfekt? =)

/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: