Denssan

Snart slut på 2008

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Snart slut på 2008. Vart har detta året tagit vägen?? Jag har inte hunnit med, det har gått för fort! Men det har varit ett väldigt bra år, till en början i alla fall. Min söta lilla prinsessa Alice kom till världen den 14 februari, på kärlekens dag =) en av de bästa dagarna <3
Jag fick nytt jobb vilket innebar mer pengar i kassan ;) Sen flyttade min söta Jenny ner till Trelleborg och in i min lilal etta tillsammans med mig =) Jag är så grymt glad att du gjorde det! Du kom som en vind och har kommit för att stanna (i alla fall de åren du går i skolan) Jag hoppas även på att du kommer att stanna efter det med, vad ska jag annars göra utan dig? =)
Sen kom sommaren och det var en helt UNDERBAR sommar. Balle, Roskilde, Uddevalla, Varberg, Palmträffen mm. Grymt skoj var allt och den sommaren som kommer snart(hoppas jag) kommer att bli minst lika rolig! Men det blir lite mer partaj den 1 juli, för då blir jag gammal, hela 25 år! Det är inte klokt, rena kärringen ;)
Sen har tiden efter sommaren gått så snabbt! Nu sitter man här i slutet av December och tänker tillbaka på allt roligt som man har gjort och bara längtar tillbaka! Men man kan ju inte vrida tillbaka klockan, utan man får njuta av minnena istället. Det gäller att leva livet så länge man orkar sen får man leva på minnet när man sitter där på hemmet =) Men det är måånga år kvar tills dess =)
Tyvärr slutar inte året så bra som det började. Men jag hoppas verkligen att jag kan fira in det nya året tillsammans med Marcus! Jag vill stå där när klockan blir 12 och hålla om dig och skåla in det nya året som kommer att bli vårt år. Jag hoppas att vi hittar en lägenhet som vi vill ha, flytta tillsammans och börja på vårt liv tillsammans. Det är de jag vill, leva med dig! Sen har jag 2 nyårslöften i år, vilka det är avslöjar jag inte än ;)

Nej dax att jobba vidare, sen är man ledig i 2 dagar, SKÖNT!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: