Denssan

Stackars lilla Shira

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Min stackars lilla vovvse har åkt på någon magsjuka. Har varit ute med henne 4 gånger inatt och det sprutar ifrån alla håll. Trodde att det skulle gå över nu på dagen, men icke. Hon var fortfarande lika dålig i magen för 2 timmar sen och spydde. Tycker så synd om henne!
Lite synd är det faktiskt om mig med. Hade fixat hundvakt och allt. Hade planerat att sticka till Lund, ut och äta sen till Mejeriet, dricka gott och träffa trevliga människor. Men nä, lilla Denise får sitta hemma med stackars Shira och titta tv medans alla andra ska gå ut. Men men vad gör man inte för sitt lilla hjärta?

Igår var jag på Erotik party hos Kirsten, bjöd med mig Bettan och Bettan. Hade väldigt trevligt och Bettan bokade ett party i februari (Lotta du är medbjuden ;) )

Var i stan innan och köpte 2 par riktigt snygga Dickies byxor. Marcus köpte ett par till mig och en rosa sjukt snygg kjol. Tack älskling! Sen köpte jag det andra paret själv. Har prövat dem nu igen och riktigt nöjd är jag, de kommer jag att använda mycket!
Var nete på Handlaren och köpte lite tröst godis och läsk till mig nu ikväll, Jag hoppas bara att där är något bra på tv med, annars får jag underhålla mig med en bra bok.



/Denise

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Bra Denise, jag hänger på :D så synd om Shira hoppas att hon blir bättre snart! Ha en mysig kväll.

    2008-12-06 | 18:33:47
    Bloggadress: http://lotttajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: