Denssan

Sista dagen på jobb inför julen!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Så skönt! Idag ska jag fixa undan det sista jag har på jobb, en del papper. Sen ska jag hem till älski och bara slappa! Ledig i 9 dagar, det är helt underbart. Ska köpa de sista julklapparna, ja det är nog det enda som jag har planerat =) Sen ska vi ha kalas för älski imorgon=)

Igår hade vi avslutning på KU, med pizza och en hel dag snack. Riktigt trevlig kväll måste jag säga och jag kan säga till dig Lotta att jag har bestämt mig till 100% nu att följa med till Prag. Så det blir till att fira min 25 års dag där, den får vi göra minnesvärd ;) Sen när vi gjort vår resa så är det dags för mig att säga tack och hej till KU. Jag firar 10 års jubileum i år och känner att det nog får räcka. Jag orkar inte lägga ner så mycket energi på att lära känna de nya "ku:arna", även om de säkert är hur trevliga och kära som helst, men det känns som att det är dags att överlämna det till någon annan. Men jag kan ärlig säga att jag kommer att sakna det, eller rättare sagt jag kommer att sakna alla mina underbara ungdomar! Ni har ju alla blivit som mina syskon =) Men vi får helt enkelt fixa att vi kan träffas lite då och då, nu när ni alla har åldern inne så kan vi ju gå ut och ta en öl lite då och då ;) Snacka skit (bla om Vesslans betäckningstid) haha, internskämt ;)

Snart kommer mitt hjärta hit på jobb med frukost, får ju bjuda på det innan jag går på min semester =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: