Denssan

Lunch

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Snart lunchdax med Liza, vet inte riktigt vad jag är sugen på idag, kanske soppa eller en god pastasallad? Hmm får fundera i hela 10 minuter till.. ;)
Annars är allt på topp idag. Hade en mysig kväll på jobb igår. Älski kom ner med mat, suchi, mums!! Sen blev det lite kort, Vesslan hade en jäkla tur och lyckades för en skull vinna, stolt som en tupp blev han! Lite godis och Efterlyst som vanligt, sen var man hemma lite över 22, helt slut och somnade gottigt i älsklingens famn <3
Idag är Marcus inte alls bra, jag tror att han har fått bihålinflammation eller något, men envis som han är så ringer han inte till någon doktor, men jag ska tjata på honom så att han till sist inte orkar höra på mig så att han ringer. Vill ju inte att han ska vara dålig, vill ha min glada och spralliga Marcus!
Idag händer det inte så mycket, skönt! Direkt efter jobb ska jag ta Shira på en lååång promenad vid havet hade jag tänkt (bara det inte börjar regna) Sen ska jag ta bilen in till Malmö och mysa med min lilla sjukling. Äta något gott och bara slappa framför tv:n.
Imorgon är det äntligen fredag! Det kommer att bli en underbart rolig kväll, men alla töser!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: