Denssan

Lite frågar/svar

Kategori:

Hur ser ditt liv ut om 10 år? Bra fråga! Jag hoppas på att vi bor kvar i vårt underbara hus, att allt är fixat på det sätt som jag/vi vill ha det. Vi har våra två små gullungar som närmar sig tonåren och vi har bra jobb och en god ekonomi. En eller kanske två vackra Amerikanare på uppfarten hade varit ett stort plus i kanten ;)
 
 

Vilka favoritband/favoritartister har du? Denna frågan är väldigt svår att svara på! Eftersom jag lever med en musiktokig man så lyssnar vi på en hel del olika artister. Jag är inte enbart fast i en artist utan lyssnar på det mesta ifrån 50-60 tale, sen kan det helt plötsligt komma något nytt ifrån hörlurarna med =)

Vad gör du helst en fredagkväll? Fredagar i min familj är nog ganska heliga ;) Då tycker vi om att komma hem ifrån jobb, vila en timme, äta något gott och mysa med de vi håller nära eller bara vi 3 i familjen.

Hur/var bor du? Vi bor i ett hus i lilla Skegrie ifrån 1967. Det är verkligen perfekt för oss med stora ytor och bra antal rum. Trädgården är fantastisk på sommaren med grönt gräs och en massa frukt och bär. Eftersom jag är ett loppis och auktions freak så består större delen av vår hem av 50-60 tals möbler. Jag älskar mia möbler, d gör mitt hem till något speciellt och något som passar oss perfekt =)

 

 
 

Vem är din största förebild? Jag har nog ingen direkt förebild. Jag kör nog mitt eget race och det trivs jag med =) Fast min mamma är någon som jag ser mycket upp till och som kämpar på i vått och torrt. Hon är en stor stjärna i mitt liv <3

 

 

 

Kommentarer

  • Johannas Rockabilly & Vintage! säger:

    Oj, där var du blond, tror inte jag sett dig blond innan, snyggt :)
    Mys med hus från 60-talet (:

    2013-02-19 | 14:46:37
    Bloggadress: http://johannasrockabilly.com
  • Johannas Rockabilly & Vintage! säger:

    SV: ja de är klart, är du brunhårig annars eller? :)

    2013-02-19 | 16:18:19
    Bloggadress: http://johannasrockabilly.com
  • Hanna W ♥ säger:

    Tack så jättemycket! :} Ja, jag förstår det - det är inte kul alls :{ varje dag känns som en vecka, minst ..

    2013-02-20 | 05:56:47
    Bloggadress: http://mammahjartat.blogg.se

Kommentera inlägget här: