Denssan

Jag hatar snö!

Kategori:

Har varit ifrån bloggandet väldigt länge! Tiden räcker inte alltid till!

Nu är snön här, jag tycker inte alls om det! Det är kallt, vått och bara blää! Det är iofs mysigt att det skiner upp lits, men nej det vinner inte över det negativa!
Det hjälpte inte ett smack att jag gled som satan innan när jag körde hem ifrån Öppna Förskolan. Innan rondellen bara däcken släpper ditt grepp och glider! Tur där inte kom någon precis då, så jag kunde glida snyggt in i rondellen med hjärtat i halsgropen! Skulle aldrig förlåtit mig själv om vi krockat och barnen skadat sig! Så nej ingen mer bilkörning för denna damen, inte fråns all snö och mög är borta!!

Annars är vi äntligen på bättringsvägen! Har varit sjuka konstant de senaste veckorna, är lätt trött på det! Men snart är vi friska och då ska denna damen träna upp figuren inför vår resa till Mallorca i maj! Vill inte se ut som en flodhäst i bikinin ;)

Snart dags att fixa middag och jag funderar på kladdmuffins! Inte till mig men till resten av familjen, hur gott hade inte det varit 😜



Kommentarer


Kommentera inlägget här: