Denssan

Ska man ta tag i detta igen?

Kategori:

 Funderar på att sätta igång med bloggandet igen, kan verkligen sakna det ibland, att få ur sig saker och ting i skrivandet är ganska skönt =)
Men det är svårt att veta var man ska börja!
Förutom att vara tvåbarnsmamma, jobba, försöka träna, umgås med vänner/käraste mm så händer det inte allt för mycket annat just nu!
Dagarna springer förbi alldeles för snabbt och jag börjar inse att vår lille snart är 4 år och vår minsting snart 2 år, men snälla stanna tiden lite! Samtidigt som det är roligt att se deras utveckling och följa varje steg de tar så vill jag inte att tiden ska springa ifrån mig, även om jag inte åldras tack och lov ;)
 
Jobbar just nu 80% för att få vardagen att gå ihop med hämtning, lämning, handling, matlagning, lek med barnen, middag och kanske förhoppningsvis kvällsmys i soffan tillsammans med min kärlek. Det är inte alltid lätt att få ihop vardagen men det fungerar utmärkt just nu =)
 
Jag njuter verkligen av livet som mamma, även om man vissa dagar är trött då man varit uppe flera gånger under natten, men vad gör det när man har världens goaste små gryn som gör ens liv fantastiskt, med all den kärlek som de ger en!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: