Denssan

Mammas 4-åriga prinsessa

Kategori:

För 4 år sedan kom du till oss. Som vi väntat och längtat i 9 månader då du röjde runt i min mage. Du bestämde dig för att titta ut en vecka före beräknad dag. Det var jag, din pappa och din moster som såg dig för allra första gången. Din stora blåa ögon och din höga fina stämma.
Den kärlek jag kände när jag för första gången fick upp dig på mitt bröst, är något jag aldrig känt innan och den fick jag uppleva igen den dagen din älskade lillebror föddes.
Jag tror inte vi visste riktigt hur det skulle bli när vi nu var 3, men det är inte klokt vad du förgyllde vårt liv. Du gjorde dagarna så mycket mer värdefulla. Att få vakna upp och titta på dig gjorde livet helt enkelt miljoner gånger bättre än vad det var innan.
Du har under dina 4 år förgyllt våra dagar med skratt, kärlek, lek, skrik och sura miner <3 Dina underbart fina smilegropar gör din mamma svag för vad du än ber om. Du är något av det vackraste vi skapat och något som jag och din pappa älskar mer än du själv förstår.
Grattis min älskade prinsessa Hollie på din dag!
 
Din mamma älskar dig till månen och tillbaka gånger miljoner!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: