Denssan

Envisa förkylning från helvetet!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Så nu har man börjat att nysa och nära har börjat rinna igen! Är grymt trött på förkylningar då jag har haft det sedan innan jul. Att jag har blivit veroende av nässpray gör inte hela saken bättre. Men jag har ju för bövelen inget val! Det är en fruktansvärd känsla när man inte kan andas! Åhh försvinn nu din jäkla förkylning!

Måndag igen vilket innebär ny arbetsvecka. Fullt ös som vanligt med jobb, barn, matlagning, städning mm. Så som mitt liv ser ut helt enkelt, men ja jag gillar det ;)
Det känns som att det snart kommer att komma en sjukdomsperiod för barnen, känner det på mig. Har ju haft turen att klara oss ifrån alla sjukdomar under vintern, tack och lov! Jag hoppas ju att vi klarar oss, men jag tvekar att det blir så.

Påsken börjar närma sig med STORA steg vilket betyder att det snart är dags för mig att planera kommande födelsedagar för våra små grym! Snart 4 och 2 år, jag kan inte riktigt förstå det <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: