Denssan

Fy vad jag är sämst!!!!

Kategori:

Ärligt, jag har helt glömt bort det här med att blogga! Vet inte vad dom är intressant i mitt liv just nu förutom mina två fantastiska barn och min kärlek till deras pappa. Men hur intressant är det för er att läsa egentligen? :)
Men jag själv älskar verkligen livet just nu, jag njuter av mina mammadagar och vill aldrig att de tar slut! Jag njuter av tiden med barnen och all den "fria" tid jag har :)

Idag blev det en sväng till Emporia för lite shopping :) Som vanligt till barnen men hittade en fin klänning som det stod Denise på ;) 
God lunch och fantastiskt sällskap av svärmor, svägerska och söta Lo. Ja och bästa Harry såklart <3

Nu blir det lite te sen iväg en sväng med tanterna och ha lite kärringasnack ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: