Denssan

Party och mys med familjen

Kategori:

Helgen har varit kanon! Har fått mysa med familjen och även fått partaja lite! Ja utan både sprit och cigg, men det var väldigt trevligt i alla fall! Man kan ha roligt utan alkohol :) Vi firade min älskade syster med buller och brak i lördags! Det var god middag, lekar, härligt sällskap och mycket skratt! Helt perfekt!

Igår var det farsdagsmys hemma hos mina föräldrar! Men först en loppisrunda där man fick shoppat lite smått och gott ;)
En underbart söt gungstol till lille som blev riktigt poppis :)

Fick ett underbart fint armband av min älskade lillebror igår! Det kommet jag ha på mig ofta! Tack fina du <3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/812988/images/2012/pic_50a0f1efddf2b3770a0003c2.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: