Denssan

FREDAG

Kategori:

Så skönt! fredagskänslan är oslagbar =)
Vad vi ska hitta på idag är inte helt ebstämt. Funderar på att kanske ta en tur till Badhuset ikväll då det är familjekväll vilket innebär att man får bada i varmvattenbassängen ;) Men känner egentligen inte alls för att visa mig i badkläder, men men vem mer än jag bgryr sig egentligen??
Imorgon blir det party hos systeryster då hon fyller 30+! Har alkoholfritt rosévin som ska smakas av, kläder har jag inte bestämt än, får väl ta något som passar helt enkelt ;) Sista presenten ska ner och fixas idag =)
Måste även fixa det sista inför Fars dag. Min pappas lilla gåva är fixad, bara herrens kvar! Men jag vet i alla fall vad det ska bli för något ;)
Söndagen ska förhoppningsvis spenderas med hela min älskade familj med middag hemma hos mammi och pappi <3 Om jag har tur så har pappa gjort mat efter Per Morbergs recept, det är alltid lika gott, min pappa är en höjdare på att laga mat! Ja mamma med för den delen! Har nog blivit väldigt bortsämd under mina år med god mat =)
 
 
Idag firar jag fredag med en rosa rosett i håret och en söt klänning!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: