Denssan

Nedräkning!

Kategori:

Ligger nerbäddad i sängen helt slut i huvudet! Idag har jag, syster och Sara shoppat en massa inne i stan. Jag fick med mig hem en del faktiskt för en billig peng, som ni vet att jag älskar :) Det blev ett par byxor, skor, linne, tröja, blus, 3 tröjor till lille, två koftor till lille. Hmm kommer inte ihåg allt :/ Men under 500 kr i alla fall (hade presentkort på hm med) Så jag är helnöjd :) Det blev riktigt god middag när vi kom hem, cider och en god drink. Tyvärr fick jag en jäkla huvudvärk som tog all min ork så nu har jag slängt in handduken medans de andra partajar utanför mitt fönster :) Har börjat nedräkningen nu, en vecka till sen är det jobb för denna svensken! Efter 16 månader ifrån jobb så känns det riktigt konstigt att snart vara tillbaka. Om jag ska vada ärlig hade jag kunnat vara hemma lika länge till. Kommer att sakna min lille så grymt mycket! Mammas tös har blivit stor och om en månad är det dagis som gäller! Kan inte förstå att hon blivit så stor! Men men tillbaka till verkligheten :) Nu ska jag kryps in till min absoluta favorit, mammas lilla älskling! Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: