Denssan

Årets skämtdag

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Det är redan 1 april! Jag kan nog inte riktigt förstå! Snart blir vår lilla loppa ett helt år! Känns inte som så längesedan jag hade henne i magen!

Vilken helg vi har haft!
Fredagen spenderade vi först med bästa Linda och Charlie! Även om våra töser var lite sjuka så var vi tvungna att träffas eftersom Linda börjar jobba imorgon :/ Usch jag vet inte hur jag ska klara mina dagar utan Lindabesök! Det kommer att bli riktigt jobbigt!
Kvällen spenderades hemma hos Marcus och Petra, alltid lika trevligt :)

Gick upp tidigt på lördagen och åt frukost hemma hos min älskade syster och hennes familj <3 Se. Följde jag med mina små älskade troll på simskolan. De är så duktiga, blir så stolt över dem!
Kvällen spenderades åter hemma vid Marcus och Petra :) Ja vad gör man när man trivs i vatandrassällskap!

Nu ska jag väcka mitt hjärta som sover gott. Ska ut på äventyr med hör och häpna Marcus och Petra ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: