Denssan

Nu har den kommit...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

min allra första bristning på magen! FAN!! Jag ville ju slippa! men eftersomn jag har mitt ärr där så har det väl lättare för att spricka, tycker väldigt synd om mig själv! Men men inget att göra åt det.

Idag är det redan tisdag, skönt! Jag var ledig igår och vilade upp mig efter helgen, haha =)
Här kommer i korta drag vad vi hittat på:

Fredag: Åkte hem till svärföräldrarna på middag, mumsigt! Tittade lite på tv och snackade mycket skit. När klockan närmade sig halv 1 kunde jag knappt hålla ögonen öppna, så då fick vi ta och köra hem.

Lördag: Vaknade av den tråkiga nyheten att Old Bones har brunnit ner. Alla våra tankar går till er! Vi hoppas verkligen att allt läser sig och att ni snart har en ny lokal så vi kan få nya fina konstverk på våra kroppar! Tänker på er!

På eftermiddagen körde vi upp till Klippan och hem till världens bästa Camilla och Danne. Där fikade vi i lugn och ro, snackade mycket barnsnack och tog det lugnt. När klockan närmade sig 18 så blev huset fullt av gravida med sällskap. Vi hade en super trevlig kväll med nya människor =)
orkade inte vara uppe så länge, min kropp säger ifrån, sen somnade jag gottigt!

Söndag: Gick upp tidigt och åt frukpst. Hämtade upp ett par till och sen körde vi till ULLARED =) Jag älskar Ullared! Men det var lite jobbigare denna gången. Fick ont när jag gått för länge och jag orkade inte gå överallt. Men vi fick shoppat en del och vi fick träffat en idol:


Jag och Ola-Conny

Tyvärr var Morgan ledig i söndags, men en bra bild blev det i alla fall ;)


Igår tog jag det lugnt hemma, vilade mig och tvättade kläder. Nu är alla bebiskläder tvättade, bara den lilla som saknas =)
Var hos barnmorksan precis och allt såg bra ut. Jag går upp "normalt" i vikt (har blivit en riktig tjockis) Magen följer kurvan perfekt och så fick jag lyssna på världens underbaraste ljud, bebisens hjärtslag <3

Imorgon är det dags för sista ultraljudet, spännande!!


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Du är ju för söt med din fina mage(å med Ola-Conny haha).

    Skit i bristningarna, även om det är trist... Men du har ju det mest fantastiska ever i din mage!

    Vad fint ditt hår är, vet ju att du saknar det blonda.

    Hur har du det på torsdag kväll?

    Kram

    2011-02-22 | 13:37:17
  • Linda säger:

    åh denise! bristningar...skit i dem! jag lovar...när ni har er lilla prinsessa i famnen existerar ingenting annat. min vetedeg till mage och bristningar på höfterna...jag behöver bara kasta ett getöga på charlie för att inse vad som är viktigt här i livet! och jag bölar bara jag tänker på det. (hormonspel javisst!) ;) kramkram!

    2011-03-01 | 11:18:18

Kommentera inlägget här: