Denssan

Min syster

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Vill bara skriva ett litet inlägg om min syster.
Min syster är en av världens vackraste änglel utan vingar!
Jag har alltid sett upp till min syster och hon är som en Idol för mig.
Hon ställer upp i vått och torrt och vi vet alltid var vi har varandra.
Vi har gjort otroligt mycket roligt tillsammans. Vi har inte varit lätta för våra föräldrar,
men syskonkärleken har alltid funnits där!
Hon har de två vackraste små trollungarna som finns, mosters favoriter Vince och Alice <3
Det är så otroligt roligt att få se glädjen i min systers ögn över att hon äntligen ska få bli moster!
Jag har fått så mycket fina saker och jag vet att jag kommer att få all hjälp ifrån min syster!
Tack för allt du gör för mig och för oss!
Du är värd all lycka i världen!
Jag älskar dig min vackra syster!






/Denise

Kommentarer

  • louice säger:

    <3

    2011-04-10 | 22:40:27

Kommentera inlägget här: