Denssan

Vart är världen påväg??

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag hoppas verkligen att folk som visste om detta hörde av sig till Polisen! Så jäkla fruktansvärt!
Tyvärr så finns det nog en hel del som visste om det men sket i det eller helt enkelt inte trodde på honom. Hur ska de kunna leva med detta resten av livet? Vilka hemska människor det finns!

http://www.expressen.se/nyheter/1.2170294/man-hangde-sig-i-direktsandning

Jag läste en annan artikel om detta på Aftonbladet. Det visar sig att det är människor som skrivit kommentarer som "Du vågar inte" mm allt för att få honom till att göra det. Vad f*n är det för människor som vill få någon annan att ta sitt liv? Helt sjukt! Jag hoppas att dessa männsikor kommer att leva med en ånger hela livet att de har hjälpt till att ta någon annan människas liv! Fy för för er säger jag bara!


/Denise

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Hoppas allt är bra!

    Hemma en stund efter träning, sen bär det av till Ullared!!!! Som det kan bli =) Inte länge sen sist, men man ställer ju upp när kompisen vill ha sällskap, haha.

    Kram

    2010-10-14 | 10:46:26

Kommentera inlägget här: