Denssan

Tröttis

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag är trött, jag är fruktansvärt trött! Kan inte somna på kvällarna för att det är så ljust och fruktansvärt varmt!

Min helg har varit bra efter omständigheterna.
Träffa älsklings släkt i fredags, åt gott, spelade kubb och kort. Var inte hemma från klockan var 3.

Lördagen spenderade vi med Vollyboll. Mitt lag var grymt! Hade det inte varit för att domaren fuskade (hans dotter spelade i det andra laget vi mötte) så hade vi gått till final och vunnit. Det var bara mitt lag som vann alla sina matcher, så vi var helt klart bäst =)
Efter att vi spenderat hela dagen i Fru Alstad så tänkte jag, älskling och Mikael gå ut, men nja när vi väl kom in i malmö så orkade inte jag och älskling. Vi åkte raka vägen hem och somnade som stockar!

Gårdagen var vi i Ystad. Vi mös med supergod lax, sill och mjukglass. Helt underbar dag!
Kom inte hem från klockan var alldeles för mycket! Så idag är jag helt slut! Tur att det är vardag igen så att man kan vila upp sig inför helgen ;)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: