Denssan

Storleken har betydelse...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ja i alla fall när man letar lägenhet. Vi var och tittade på en igår och hade STORA förhoppningar. Vi älskade området, den lår verkligen perfekt. Kommer in och tittar runt, köker är i lagom storlek, lätt att renovera (älsklingen kan allt), sovrummet lite litet men vi hade fått plats med säng och ett skrivbord. Sen kommer vi in i storrarummet, elelr ja det skulle inte få heta så. Det var minimalt! Man fick precis plats med en soffa och en tv-bänk. Hur skoj är det? Vi blev riktigt ebsvikna. Nu måste vi sätta i¨gång att leta igen. Men vi har i alla fall bestämt oss för att det blir Limhamn. Där är så fint och perfekt för våran favvis Shishi <3
Så håll ögonen öppna och hojta till om ni hittar en 2 el 3 i Limhamn.. =)

Helgen har varit lugn och skön. Har spenderat tiden med männsikor som betyder mycket <3
Även om helgen varit lugn så är jag lika trött idag som alla andra måndagar. Men vi har börjat med något bra på jobb, var måndag kl 9 så gör vi chigong (stavning?). Det är avslappningsövningar och faktiskt riktigt skönt. Vi håller på i ca 30 min och efter så är man helt avslappnad. Det är perfekt en måndagsmorgon.. =)

Idag ska vi förhoppningsvis träna. Jag måste måste måste! Jag måste även säga att min kropp börjar ta for och den börjar få muskler. Låren är mycket fastare och armarna likaså. Jag tycker verkligen om det och träningen blir bara roligare och roligare. Speciellt när jag tränar med min älskling!

Annars har jag inte så mycket planer i veckan. Tar var dag som den kommer =)

Förresten nu har vi utökat på Ryttaregården, nu kan du som har hund träna allt ifrån valp upp till tävlingslydnad I, II, III och elit. Plus att vi har Rallyn. Kan det bli bättre?
Är du intresserad så ta en titt på vår hemsida:

http://web.telia.com/~u47502860/hundcenter/




/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: