Denssan

Sommarpresent.. =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår hade jag en super mysig dag. Först stod jag, Jenny, Brian och sålde likte saker på en loppis. Min underbara syster stod sidan om och min söta kusin var också där.. =).. Det var en mysig dag, underbart väder.. =).. Även om jag inte fick sålt så mycket som jag hade hoppats på så var det lyckat.. =)..
På kvällen blev det middag hemma hos världens bästa svärföräldrar.. Det var fullt hus.. =).. Jag, Marcus, Mats, Monica, Malin, Brian, Jenny och Jocke.. Grymt god mat och underbart sällskap.. Det blev lite kortspel (inte så ovanlig) och Mats lyckades att vinna med 3 poöng över mig, hur nu det gick till.. Men men han kan få vinna ibland han med.. ;)
Tack för en underbar kväll ni underbara <3

Idag när jag kom på jobb fick jag en fin sommarpresent, en sån här:

Världens finaste iPod eller vad?? ;)
Jag måste helt enkelt vara mycket omtyckt på mitt jobb..=)

Idag är här lugnt och skönt, bara jag och en av diakonissorna som jobbar, kan det bli bättre?? =).. Shira är med mig, just nu ligger hon sidan om mig och snarkar, världens tröttaste hund! =)


Idag vet jag inte alls vad som händer, får se vad vi orkar.. =).. Jag ska i alla fall vara med mina älskade pojkvän, det är i alla fall det bästa jag vet.. <3


Dags att jobba lite.. =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: