Denssan

Shoppoholik??

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ja jag har insett det nu, jag Denise Ahlbeck är Shoppoholik!
Men jag kan inte säga annat än att jag älskar det! Jag älskar att shoppa och fylla den redan fyllda garderoben med nya klänningar och kjolar. För det är mest klänningar och kjolar jag shoppar, kan inte få nog av dem! Det är så grymt snyggt med en vacker klänning och ett par helt underbara skor, helst pumps. Skor har jag så att det räcker och blir över, jag har helt enkelt tappat räkningen. Jag har skor som jag köpt för många år sedan men aldrig använt men gud vad det är snygga. Jag nöjer mig med att bara titta på dem, har de på hyllan så att alla kan se =) Jag är nog inte enbart en shoppoholik utan även en samlare på skor och klänningar. Jag längtar tills den dagen då jag har en stoooor garderob där jag kan ha allt samlat och slippa att ha allt nere i källaren. Men den dagen kommer och det är väl som man säger, den som väntar på något gott.. ;)
Det var faktiskt just idag för exakt 45 minuter sedan då jag insåg att jag är shoppoholic. Jag och Jenny var och lunchade i satn och jag skulle in om ICA för att handla våfflor (det är våffeldagen idag) till mina KU:are. Vi stannade snabbt på DNA men där sa vi att vi inte skulle shoppa någonting alls nu innan vi varit på Ullared. Sen på vägen ut gick vi förbi Gina och vad ser jag inte genom rutan? En helt underbart bedårande söt klänning i rött med vita prickar. Sidan om hängde en likadan fast i marinblå med vita prickar. Jag tittade på Jenny och ja det slutade med att vi stod i ett trångt provrum med vars en klänning på oss. Det tog inte mer än 5 sek innan vi bestämt oss, denna klänningen ska med hem. Så så var det med shoppingen innan Ullared, haha. =)

Idag är den onsdag och hela dagen är planerad. Slutar om 2 timmar. Ska hem och gå en promenad med Shira sedan hem och städa. Kl 18 ska jag öppna på KU och ska träffa mina underbaringar! Där blir det antagligen spel som vanligt och sedan Efterlyst. Sen kommer Jenny hem till mig efter sin kurs och vi kommer att snacka lite skit innan vi tillsist somnar gottigt.
Imorgon är det upp tidigt och en långpromenad innan jobb.
Härligt med välplanerade dagar! Fick precis ett sms av min älskling, jag blir så jäkla glad när ajg får det, det pirrar i kroppen! Jag saknar honom så jäkla mycket! Vill ha honom här!


/Denise

Kommentarer

  • frida säger:

    den kläningen är underbar! :D jag köpte den i svart :D hihih!

    2009-03-26 | 00:43:07
    Bloggadress: http://agro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: