Denssan

Vilken underbar Rockabilly fest!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Tack alla som gjorde min kväll till helt oförglömlig! Tack för alla fina saker jag fick, nu ska jag verkligen pyssla om mig själv med sminkkurs, ansiktsbehandling, massage, helkropps massage och shopping, ni är underbara! Det var en underbar kväll med all sorts dans, jag lär mig bättre och bättre att dansa med min älskling, det är så grymt skoj!
Jag är verkligen överlycklig att det blev så här bra, ni är bäst!
Alal fina foton kommer in i morgon, på min facebook och bilddagbok, några kommer in här med. Jag kan inte säga annat än att jag var grymt snygg i lördags, likt Madonna enligt min mormor.. ;)

Igår var jag helt slut! Vilken helg!
Fredagen spenderades med vänner sedan Deke Dickerson på KB, underbart.. =)..
Sen partaj i lördags med alla nära och kära!
Det är inte konstigt att man är helt slut nu! Tur att så många har semester ifrån jobb så man själv kan ta det lugnt och jobba i sin egen takt, lyssna på musik och bara vara sig själv, I love it!

"Jag är så grymt ledsen att det har blivit såhär, men jag måste sätta ner foten någon gång, kan inte stå ut hur länge som helst, det klarar jag inte. Jag vill bara ditt bästa och jag försöker om och om igen att tala om det för dig men ibland undrar jag om du lyssnar. Jag finns här för dig, men det jag kräver är att du är ärlig och finns för mig med. Är det för mycket begärt? Jag vill ha det som innan, när du och jag var som ärter och morötter och det var du och jag som var oskiljaktiga. Vad har hänt? Men jag hoppas att det kommer att bli som innan, jag vill, du är ju min underbara vän, snälla kom tillbaka"
 
Idag är det Rally som gäller, skojigt.. Jag och Shira måste träna lite, speciellt nu efter helgen då både hon och jag lagt på oss lite extra (Shira har ätit både sin och Diablos mat hela helgen, plus att igår lyckades de två att tömma allt som var över ifrån vår grillning) Så nu är hon så härligt tjock om magen.. ;)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: