Denssan

Snart bär det av till nya äventyr.. =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Torsdag idag och helgen närmar sig med STORA steg.. =).. Min helg börjar redan idag, HÄRLIGT!
Vi ska nämligen köra till Danmark idag, jag, älski och mina föräldrar. Imorgon börjar träffen i Tylöse och vi vill vara där i god tid, dvs redan idag..=)
Så igår fixade vi bilen, ska köra Oldsen, så nu är allt påfyllt och klart. Har faktiskt inte packat helt klart, ska göra det efter jobb. Kom på igår med att jag har inga skor jag kan ha på mig i hekgen, måste köpa ett par nya svarta! Jag måste försöka hinna med det idag, kan ju inte gå med bruna skor till en svart och vit klänning, så det måste fixas.
Annars är nog allt gjort, förutom lämnat hunden, det gör jag efter jobb.. =)



Så trevlig helg på er! Vi ses i dimman.. ;)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: