Denssan

Den bästa dagen på hela veckan!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Fredag fredag fredag! Härligt härligt härligt =)
Pratade med min älskling precis, vi planerade lite inför kvällen. Det blir någon god middag, sen kanske biljard eller bowling, det är alltid trevligt.. =).. Men det får inte bli många cider idag, ska ju åka bil till Jönköping imorgon, då är det ingen höjdare att vara bakis. =). Ska på dop till mina söta lilla kusin Douglas. Känns lite konstigt att ha en sån liten kusin nu, det var ju längesedan  =) Men det är mysigt med bebisar, så länge man kan passa dem när de är glada och har ren blöja, haha =)
Så morgondagen kommer jag att spendera mest i bilen, fram och tillbaka. Som tur är så har jag trevligt sällskap, mina underbara föräldrar och min älskade, söta, gulliga pojkvän Marcus. Så jag ska nog klara mig. Ska jag vara helt ärlig så kommer jag nog att sova mestadels av tiden, det räcker att jag tittar på en bil så somnar jag, haha. =)
Sen när vi kommer hem imorgon vet jag inte, så hur kvällen ser ut får vi se, något mysigt blir det säkert.. =)


/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: