Denssan

Snart dags för sängen..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Har precis kommit hem ifrån en mysig kväll hos min syster. Åt god mat och busat med Vince och Alice. Jag kan bara säga att jag verkligen älskar att jag är moster till de två sötaste barnen i hela världen! Moster älskar er över allt annat! När Vince kallar på "mutter" så blir jag helt rörd i hela kroppen och kärleken är obeskrivlig.. =)

Nu sitter jag bara och väntar på att Marcus ska komma hem. Han är iväg på partaj, jag orkade inte följa med, måste vila inför imorgon. Bara längtar tills han kommer innanför dörren och kryper ner i min säng. Då kan jag sova, sover inte lika bra utan honom.
Sen blir det upp ganska tidigt imorgon, har en del vi måste fixa. Åka och handla lite på maxi så vi kan göra pajerna vi ska ha med oss. Köpa läppstift måste jag, åhh kommer säkert att glömma, mitt minne är inte så bra. Eller ju det är bra men det är kort.. ;)

Sov gott!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: