Denssan

Äntligen fredag!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Då var det fredag! Härligt =)..
Får gå en timme tidigare idag också, kan det bli bättre? Direkt efter jobb ska jag och Jenny träna, haha det ska bli roligt att se hur mycket vi orkar. Tänk så snygg kropp vi kommer ha till sommaren, riktiga pinglor.. ;)

Sen ska jag hjälpa min syster ikväll med saker till partajet imorgon. Men jag känner mig själv, så jag kommer mest att busa och pussa på Vince och Alice, mosters älsklingar <3
Marcus ska iväg på partaj idag, men jag orkar inte. Vill inte lämna bort Shira 2 dagar heller, utan jag stannar hemma och vilar upp mig inför imorgon. Var på Butteriks igår och shoppade kläder till imorgon, vad det blir avslöjar jag inte från efter helgen, då kan jag lägga in en fin bild på mig.. ;). Det ska bli så jäkla roligt imorgon och se alla utklädda, lääängtar! Äta gott och dricka gott, åhh vill ha lördag nu.. =)

Har en del pappersarbete att fixa nu inför helgen, men det går ganska snabbt. Har jag tur så är jag färdig till lunch, det hade inte varit hel fel. Måste hinna ner till stan innan vi ska träna med, måste ju införskaffa mig snygga träningskläder ;)
Måste fixa rött läppstift också, knall rött, sexigt.. ;)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: