Denssan

1,5 år idag =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag har vi alltså 1,5 år jag och min älski <3
Vi har inte planerat hur vi ska "fira" denna dagen. Antagligen blir det att vi är hemma, lagar god mat och myser framför Idol. Både jag och min pojke är väldigt trötta. Min älski har inte kunnat sova nu på 2 dagar, jag tycker så synd om honom! Jag vill hjälpa, men vad kan man göra? Ingenting. Det enda jag kan göra är att finnas där för honom, det rä jag också. Han är ju mitt allt och jag gör verkligen allt för honom. Det tror jag att han vet om <3

Snart dags för lunch. Ska ner en sväng till stan och se om jag hittar något roligt, inte till mig dock, bara julklappar och present till älski. Ska gå hem tidigare idag också, har så lugnt idag.
Imorgon hoppas jag att det blir Ullared, jag vill vill vill! Så kom igen nu Jenny, vi måste!! ;)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: